Order & Supply Chain Specialist

in Antwerpen

;

Overseas Distribution Company is een toonaangevende distributeur in de internationale duty free en travel retailmarkt met een breed assortiment in de categorieën sterke drank, wijn & champagne, tabak, parfum & cosmetica, elektronica en zoetwaren.

We leveren onze producten aan luchthavens, luchtvaartmaatschappijen, cruisemaatschappijen en ferries, grenswinkels, scheepsbevoorraders en diplomatieke missies over de hele wereld.

ODC transformeert van een traditionele groothandel naar een businessconcept dat volledig draait om distributie en digitalisering. Met een geschiedenis van het verhandelen van goederen over de hele wereld sinds 1946, grijpen we elke kans aan om de grenzen te verleggen waar anderen dat misschien niet doen.

Wij zijn gevestigd in Antwerpen, in de mooie wijk het Eilandje en Havenhuis en daardoor goed bereikbaar.

http://www.overseas.be/

Order & Supply Chain Specialist

Als Order & Supply Chain Specialist bij Overseas Distribution Company ben je een beetje een spin in het logistiek/administratieve web.  Je fungeert als contactpersoon voor zowel klanten, leveranciers en interne diensten; je geeft status informatie over producten/diensten;  je beantwoordt vragen allerlei en lost opkomende problemen ad hoc op.

Onze klantenaccounts kunnen op hun twee oren slapen : alle hindernissen in de levering van hun producten worden door jou meteen aangepakt. Je voert dit hele takenpakket efficiënt en met de nodige nauwkeurigheid uit. Kortom : Je behandelt de logistieke klantenverzoeken van A tot Z (van inkomende Sales order, over regeling van transport tot aflevering bij de klant)  en je onderhoudt positieve klantenrelaties door zorg te dragen voor hun bestellingen.

Elke dag kan er anders uitzien, maar hier alvast een aantal ingrediënten die zeker zullen terugkeren :

  • Onderhouden van customer accounts door het verwerken van klantenorders.

  • Opvolgen van het volledige uitgaande proces van bestelling tot uiteindelijke levering bij de klant.

  • Klachten afhandelen, passende oplossingen en alternatieven aanreiken binnen de tijdslimieten en ook verder opvolgen om je ervan te vergewissen dat het probleem ook daadwerkelijk is opgelost.

  • Dagelijkse klantenorders beheren en onze systemen gepast updaten.

  • Zorgen voor nauwkeurige, geldige en volledige informatie door de juiste systemen te gebruiken en deze correct te gebruiken

  • Sterke communicatie naar klanten en ODC-collega's

  • Net dat beetje méér doen om de klanten blijvend te engageren

Het profiel van onze ideale kandidaat

  • Een Bachelor of master diploma, bij voorkeur in een logistiek georiënteerde richting

  • Kennis van logistiek en transportmanagement

  • Hands-on mentaliteit

  • Logisch en analytisch denken

  • In staat om een variatie aan klantverzoeken te beheren

  • Zeer goed kunnen schriftelijk & mondeling communiceren en goede interpersoonlijke vaardigheden

  • Goed kunnen plannen, coördineren en opvolgen

  • Vloeiend in het Engels en Nederlands

  • Onze kerncompetenties kunnen aantonen  : samenwerken – probleemoplossend – resultaatgericht – zin voor initiatief - vlot kunnen werken in digitale systemen.

  • Je kunnen identificeren met onze kernwaarden : Wederzijds respect tonen - Streven naar langdurige & duurzame relaties - Zoeken naar verbeteringen - Transparant zijn - Bijdragen aan een prettige werkomgeving

Wat bieden wij jou?

  • Een fulltime functie met uren van 8u tot 16u, van maandag tot vrijdag. (geen shiften en geen weekends)

  • Werken in een interessante wereldwijde business en een financieel gezonde organisatie

  • Mogelijkheid om uw logistieke & organisatorische vaardigheden en kennis te tonen en verder te ontwikkelen in een open omgeving met een vlakke hiërarchie, grote flexibiliteit en snelle beslissingslijnen

  • Mogelijkheid om te communiceren met internationale contacten

  • Deel uitmaken van een geweldig team en een ambitieus bedrijf

  • Een werkplek met een brede waaier van taken, afwisseling  & interessante projecten

  • Potentieel om meer verantwoordelijkheden te nemen

  • Een aantrekkelijk verloningspakket in overeenstemming met je vaardigheden en ervaring

  • Interessante personeelsvoordelen

 

Overseas is een zeer ambitieus bedrijf dat sterk en snel wil groeien. We willen de beste zijn in onze branche. Om dit te realiseren willen wij toptalenten aan boord halen.

Kan jij ons overtuigen van jouw talenten en zoek je een uitdagende job? Surf dan naar careers.overseas.be en reageer via het formulier achter deze vacature.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?