Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Overseas Distribution Company is een toonaangevende distributeur in de internationale duty free en travel retailmarkt met een breed assortiment in de categorieën sterke drank, wijn & champagne, tabak, parfum & cosmetica, elektronica en zoetwaren.
We leveren onze producten aan luchthavens, luchtvaartmaatschappijen, cruisemaatschappijen en ferries, grenswinkels, scheepsbevoorraders en diplomatieke missies over de hele wereld.
ODC transformeert van een traditionele groothandel naar een businessconcept dat volledig draait om distributie en digitalisering. Met een geschiedenis van het verhandelen van goederen over de hele wereld sinds 1946, grijpen we elke kans aan om de grenzen te verleggen waar anderen dat misschien niet doen.
Wij zijn gevestigd in Antwerpen, in de mooie wijk het Eilandje en Havenhuis en daardoor goed bereikbaar.
Wil jij een sleutelrol spelen in het realiseren van onze ambitie om de meest verantwoorde werkgever in onze sector te worden? Bij Overseas Distribution Company (ODC) zijn we op zoek naar een HR Officer met uitzonderlijke organisatorische vaardigheden, een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en een proactieve mindset.
In deze rol werk je nauw samen met en rapporteer je aan de HR Manager en de People & Corporate Affairs Manager. Samen zorgen jullie voor een vlotte HR-operatie en een uitstekende employee experience.
HR-administratie & Onboarding
Voorbereiden van administratieve processen voor nieuwe medewerkers, zoals loonvoorstellen, contracten en personeelsdossiers.
Organiseren van een vlekkeloze onboarding en offboarding: badges, communicatie met staffingpartners, tijdsregistratie.
Nauwkeurig bijhouden van personeelsdossiers en up-to-date houden van HR-systemen.
Afhandelen van administratieve taken zoals sociale documenten, rapporten en correspondentie.
Beheer van wagenparkadministratie, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en gerelateerde voordelen.
Employee Management
Verwerken van vakantieaanvragen, ziekteverzuimmeldingen en arbeidsongevallen.
Voorbereiden van correcte loonberekeningen voor arbeiders en chauffeurs om foutloze uitbetalingen te garanderen.
Eerste aanspreekpunt zijn voor medewerkers en advies geven bij HR-gerelateerde vragen.
Recruitment & Employee Experience
Ondersteunen van het volledige rekruteringsproces: opstellen van vacatures, beheren van sollicitaties en coördineren van interviews.
Mee organiseren van personeelsevenementen, van informele bijeenkomsten tot sportactiviteiten, om betrokkenheid en teamspirit te stimuleren.
Bijdragen aan interne communicatie en initiatieven voor medewerkersbetrokkenheid.
Bachelor in HR, Bedrijfsbeheer of gelijkwaardige ervaring, aangevuld met eerste praktijkervaring in hard payroll en administratieve processen.
Uitstekende kennis van het Nederlands en goede kennis van het Engels.
Discreet, betrouwbaar en bedrijfsgedreven.
Sterke administratieve vaardigheden en oog voor detail.
Goede communicatieve en interpersoonlijke skills.
Proactief, oplossingsgericht en een echte teamplayer.
Vlot in digitale HR-systemen en MS Office.
Kennis van Belgische sociale wetgeving is een pluspunt.
Je identificeert je met onze waarden: respect, continue verbetering, betrokkenheid, transparantie en collegialiteit.
Word deel van een hecht, ambitieus team van twee dat samen de Overseas HR verder uitbouwt.
Werk in een dynamische, internationale en groeiende organisatie.
Geniet van een open cultuur met korte communicatielijnen en een ondersteunend team.
Focus op welzijn, inclusiviteit en samenwerking.
Competitief salarispakket, extralegale voordelen en flexibiliteit.
Overseas Distribution Company is een financieel gezonde en snelgroeiende organisatie met een wereldwijde aanwezigheid. Elke dag bouwen we sterke, duurzame en mensgerichte relaties. Ben jij klaar om met ons mee te groeien en impact te maken als HR Officer in een ambitieus, vooruitstrevend team? Solliciteer nu!
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier